16 October, 2013

Treningskamp mot Ski Allstars mandag 21. oktober i Drømtorphallen (3-9)

Da møter vi en treningsgruppe vi tapte for sist vi møtte dem for et par år siden. Nå er de klare til å møte oss igjen. Påmelding under kommentarer (frist 1. oktober):

Vi stiller med dette laget: (fullt lag - ikke flere påmeldinger)
Daniel, Tommy, Bertil, Peter, Joakim, Kjetil, Royne, Lars, Kristian, Johan, Fredrik
(Forfall fra Peter og Fredrik. Inn kom Dennis)

Vi fikk kjørt oss
Det åpnet ganske bra for oss i første periode - vi kontret oss til et par mål og ledet en stund, men det ble stadig klarere at disse gutta løper mer og fortere enn vi er komfortable med. I midtperioden ble vi utspilt og hadde nok med å forsvare oss. Det haglet med gode langskudd og Daniel fikk en tøff jobb bakerst med halvblokkerte skudd. Siste periode kom vi oss til hektene igjen, men det skyldes kanskje at tempoet sank og at gjestene begynte på bli fornøyd. Vi hadde da en del bra kombinasjoner og så at ballen tross alt går fortere enn spillere, uansett hvor raske de er. Vi ble presset høyt og lavt til å gjøre feil, bekkene deres forserte elegant våre løpere og satte oss i mindretall bakerst. De blottla seg veldig bakover men vi klarte ikke å utnytte det.  Nå skal det sies at det ble mye slag noe som gjorde det nærmest umulig for oss å gå med ballen. En dommer hadde gjort dette mindre stygt for oss. Men det var vi som inviterte dem med på leken, og kan ikke annet enn å gratulere AllStars med seiern.

9 comments:

Tommy W. Stubsveen said...

Jeg spiller

Kjetil said...

Jeg er klar for kamp.

Royne said...

Jeg er klar for revansje!

Anonymous said...

Jeg er klar.

Lars

Anonymous said...

Jeg blir med!
Fred

Anonymous said...

Jeg er klar.

Kristian

Unknown said...

Jag är med

Anonymous said...

Jeg er med!

Joakim

Unknown said...

jeg er med